سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعای روز نهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/29 12:10 صبح

 به‌نام خدا
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان
اَللّهُمَّ اجْعَلْ لى فیهِ نَصیباً مِنْ رَحْمَتِکَ الْواسِعَةِ وَاهْدِنى فیهِ لِبَراهینِکَ السّاطِعَةِ وَخُذْ بِناصِیَتى اِلى مَرْضاتِکَ الْجامِعَةِ بِمَحَبَّتِکَ یا اَمَلَ الْمُشْتاقینَ.َ
خدایا قرار ده برایم در این روز بهره‌اى از رحمت وسیعت و راهنمایی‌ام کن در این ماه به‌سوى دلیل‌هاى درخشانت و مرا به‌سوى موجبات خوشنودى همه جانبه‌ات سوق ده به حق محبتت ‌اى آرزوى مشتاقان.


دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/27 11:59 عصر

 به‌نام خدا
دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان
اَللّهُمَّ ارْزُقْنى فیهِ رَحْمَةَ الاْیْتامِ وَاِطْعامَ اْلطَّعامِ وَاِفْشآءَ السَّلامِ وَصُحْبَةَ الْکِرامِ بِطَوْلِکَ یا مَلْجَاَ الاْمِلینَ
خدایا روزیم گردان در این ماه مهرورزى نسبت به یتیمان و خوراندن طعام و به آشکار کردن سلام و هم‌نشینى با کریمان به فضل و کرمت اى پناه آرزومندان.


دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/27 4:21 صبح

            به‌نام خدا
دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان
اَللّهُمَّ اَعِنّى فیهِ عَلى صِیامِهِ وَقِیامِهِ وَجَنِّبْنى فیهِ مِنْ هَفَواتِهِ وَ اثامِهِ وَارْزُقْنى فیهِ ذِکْرَکَ بدَوامِهِ بِتَوْفیقِکَ یا‌هادِىَ الْمُضِلّینَ.
خدایا یاریم کن در این ماه بر روزه و شب زنده داری‌اش و دورم بدار در آن از لغزش‌ها و گناهانش و روزی‌ام کن در آن ذکر خود را به‌طور مدوام و یکسره به توفیق خود، اى راهنماى گمراهان.


دعای روز ششم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/25 9:52 عصر

            به‌نام خدا
دعای روز ششم ماه مبارک رمضان
اَللّهُمَّ لا تَخْذُلْنى فیهِ لِتَعَرُّضِ مَعْصِیَتِکَ وَلاتَضْرِبْنى بِسِیاطِ نَقِمَتِکَ وَ زَحْزِحْنى فیهِ مِنْ مُوجِباتِ سَخَطِکَ بِمَنِّکَ وَ اَیادیکَ یا مُنْتَهى رَغْبَةِ الرّاغِبینَ.
خدایا در این ماه به خاطر دست‌زدن به نافرمانیت خوارم مساز و  تازیانه‌هاى عذابت را بر من مزن و از موجبات خشمت بدان نعمت بخشى و الطافى که نسبت به بندگان دارى دورم بدار. اى آخرین حد اشتیاق مشتاقان.


دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/24 10:53 عصر

            به‌نام خدا
دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان
اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فیهِ مِنَ الْمُسْتَغْفِرینَ وَاجْعَلْنى فیهِ مِنْ عِبادِکَ الصّالِحینَ اْلقانِتینَ وَاجْعَلنى فیهِ مِنْ اَوْلِیاَّئِکَ الْمُقَرَّبینَ بِرَاءْفَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.
خدایا قرارم ده در این ماه از‌ آمرزش‌خواهان و قرارم ده در آن از بندگان شایسته فرمانبردارت و بگردانم در این روز از اولیای مقرب درگاهت به مهرت اى مهربان‌ترین مهربانان.


دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/23 9:6 عصر

            به‌نام خدا
دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان
 اَللّـهُمَّ قَوِّنى فیهِ عَلى اِقامَةِ اَمْرِکَ وَاَذِقْنى فیهِ حَلاوَةَ ذِکْرِکَ وَاَوْزِعْنى فیهِ لاَِدآءِ شُکْرِکَ بِکَرَمِکَ وَاحْفَظْنى فیهِ بِحِفْظِکَ وَسَِتْرِکَ یا اَبْصَرَ النّاظِرینَ
خدایا نیرو ده مرا در این ماه براى برپا داشتن فرمان و دستورت و بچشان به من شیرینى ذکرت و به من یاد ده در این ماه طرز بجا آوردن سپاسگزارى خود را به بزرگواریت و نگاهم دار در آن به نگهدارى و محافظت خود اى بیناترین بینایان.


دعای روز سوم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/22 11:1 عصر

            به‌نام خدا
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
اَللّهُمَّ ارْزُقْنى فیهِ الذِّهْنَ وَالتَّنْبیهَ وَباعِدْنى فیهِ مِنَ السَّفاهَةِ وَ الْتَّمْویهِ وَاجْعَلْ لى نَصیباً مِنْ کُلِّ خَیْرٍ تُنْزِلُ فیهِ بِجُودِکَ یا اَجْوَدَ الاْجْوَدینَ.
خدایا روزیم کن در این ماه تیزهوشى و بیدارى و دورم گردان در آن از بی‌خردى و اشتباه‌کارى و مقرر فرما برایم بهره‌اى از هر خیرى که در آن نازل گردانى بجود و کرمت‌ اى با جودترین جودمندان.


دعای روز دوم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/21 11:15 عصر

            به‌نام خدا
دعای روز دوم ماه مبارک رمضان
اللهمّ قَرّبْنی فیهِ الى مَرْضاتِکَ وجَنّبْنی فیهِ من سَخَطِکَ و نَقماتِکَ و وفّقْنی فیهِ لقرآئةِ آیاتِکَ برحْمَتِکَ یا أرْحَمَ الرّاحِمین.
خداوندا، مرا در این روز به رضا و خشنودیت نزدیک ساز و از خشم و غضبت دور فرما و برای قرائت آیات قرآنت توفیق ده، به حق رحمتت ای مهربان‌ترین مهربانان.


دعای روز اول ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/20 10:13 عصر

                  به‌نام خدا
دعای روز اول ماه مبارک رمضان 
 
اللهمَّ اجعل صِیامی فیهِ صِیامَ الصائِمین، وَ قِیامی فیهِ قِیامَ القائِمین، وَ نَبِّهنی فیهِ عَن نَومَةِ الغافِلین، وَ هَب لی جُرمی فیهِ یا اِلهَ العالَمین، وَاعفُ عَنّی یا عافِیاً عَنِ المُجرِمین.
خدایا روزه مرا در این روز مانند روزه داران حقیقی که مقبول توست قرار ده، و اقامه نمازم را مانند نمازگزاران واقعی مقرر فرما، و مرا از خواب غافلان « از یاد تو » هوشیار و بیدار ساز و در این روز جرم و گناهم را ببخش ای خدای عالمیان وا ز زشتیهایم عفو فرما ای عفو کننده از گنهکاران .


<      1   2   3