• وبلاگ : پاك باش و خدمتگزار
  • يادداشت : تو كه آمدي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + زهره 


    کاش زودتر معلوم مي شد چقدر بايد بريزيم به حساب ، نه دو روز مونده به انتخاب واحد ...

    کاش يه دفعه نگن 400 تومن بريزين به حساب ...

    سلام !

    راستي اگه زنگ بزنيم امور مالي دانشکده بهمون مي گن چقدر بايد بريزيم؟

    ممنون .

    پاسخ

    به نام خدا و سلام. اگه مشخص شده بود حتما اعلام مي‏كردم. اگه تا شنبه ظهر اعلام نشد حتماً با امور مالي دانشكده تماس بگيريد.موفق باشيد.
    + پاسخ به انتقاد يكي از دوستان 

    به نام خدا و سلام .
    دوست عزيزي كه در خصوص علني كردن بعضي از پاسخها انتقاد كرده بوديد دست شما را به نشانه دوستي مي‌فشارم و ممنون از انتقاد سازنده شما. البته سعي من معمولا هم اين بوده كه جوابهاي خصوصي را به ايميل يا از طريق پيامك ارسال كنم يا اينكه جواب را به صورت شماره دانشجويي ارسال كنم. ولي در مورد شما اين مورد پيش نيامد كه عذر مرا بپذيريد. در حال حاضرپاسخ شما به صورت خصوص مي‌باشد. در خصوص درخواست شما نيز بله قرار بود چهارشنبه جواب بدم كه جواب از طريق پيامك ارسال شد و احتمالاً به دست شما نرسيده است. البته سيستم ارسال پيامك پاسخي مبني بر عدم ارسال اعلام نكرد. در هر حال پاسخ ارسالي به شما به ايت شرح است :
    از سوي آموزش با درخواست مهر 89 شما موافقت شد. شنبه نامه جهت امضاء رياست ارسال خواهد . در صورت موافقت ايشان موضوع قطعيت مي‌يابد. البته تاكنون در اين موارد مخالفتي از سوي ايشان نبوده است.

    موفق و پايدار باشيد.

    سلام

    فلوچارت مهندسي صنايع-توليد را از اينترنت ميتونم بگيرم؟ از چه سايتي؟

    پاسخ

    به نام خدا و سلام. دوست عزيز تمام رشته هاي صنايع با گرايشهاي مختلف در مقطع كارشناسي سراسري به مهندسي صنايع بدون گرايش تبديل شده است. البته گرايش‌هاي قبلي به قوت خود باقيست تا فارغ‌التحصيل شويد. اگه منظورتون از فلوچارت ، سرفصله بله مي‌تونيد از سايت شوراي گسترش وزارت علوم دريافت كنيد. اگر به من هم مراجعه كنيد مي‌توانم در اختيارتون بگذارم. ولي اگر غير از اينه اگه عجله نداريد به مروز زمان داخل سايت قرار ميدم ولي درصورت داشتن عجله به كارشناس گروه صنايع مراجعه و دريافت نماييد.موفق باشيد.
    + سمانه فارسي 

    سلام با آرزوي قبولي طاعات و عباداتتون

    راجب انتقالي مهمان ها ازتون سوال داشتم. جواب مهمان از دانشگاه مقصد کي داده ميشود؟ و موافقتشون رو اعلام ميکنند؟

    پاسخ

    به نام خدا و سلام. تاريخ برگزاري جلسات بررسي دانشگاهها متفاوته ولي شما اگر به علم و فرهنگ مهمان شده‌ايد آخرين جلسه آنها احتمالا شنبه باشد. شما حتما بايد به اون دانشگاه مراجعه كنيد و پيگير نامه‌اتان شويد.موفق باشيد.
    + دانشجو 

    سلام خسته نباشيد . ببخشيد معلوم شد چقدر بايد به حساب دانشگاه بريزيم؟
    پاسخ

    به نام خدا و سلام. دوست عزيز بيشتر از شما خود من پيگير اين مسائل هستم ولي متاسفانه هنوز اعلام نشده.