• وبلاگ : پاك باش و خدمتگزار
  • يادداشت : قابل توجه دانشجوياني كه با مهماني آنها موافقت شده است
  • نظرات : 3 خصوصي ، 11 عمومي
  • پارسي يار : 0 علاقه ، 1 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مريم 
    دانشجوياني كه قصد جابجايي به دانشگاه غير انتفاعي يزد(محل تحصيل استان يزد) را دارند به آدرس koooh@yahoo.com ايميل ارسال كنند.
    با تشكر
    + دانشجو 
    سلام
    خود داخل دانشگاه يزد خوابگاه هست؟يا بيرون از دانشگاه؟ و آيا به دانشگاه نزديكه؟و هزينه خوايگاه چقدره؟(خود خوابگاه دانشگاه منظورمه نه خصوصي)
    پاسخ

    سلام. داخل دانشگاه كه خوابگاه نيست. اطلاعي كه من دارم 3تا خوابگاه هست كه در نقاط مختلف شهر پراكنده است. هزينه خوابگاه هم فكر كنم بين 250 تا 300تومنه. اطلاعات بيشتر رو مي‏تونيد از خانم كريمي مسئول خوابگاه بپرسيد. در پناه خدا باشيد.
    + سحر 
    سلام براي انتقالي اگه سهميه جانبازي داشته باشيم موافقت ميکنند که انتقالي بگيريم از همين اول يا چندتا واحد بايد پاس کنيم تا انتقالي بدن؟
    پاسخ

    سلام. سهميه جانبازي را وزارت علوم براي فرزندان جانباز بالاي 50درصد در نظر گرفته است. در اين صورت از ابتداي ورود مي‏توانيد از طريق شاهد و ايثارگر وزارت علوم اقدام فرماييد.
    + مرضيه 
    سلام من هرچي به تلفن دانشگاه اردکان زنگ ميزنم اشغاله شماره ديگه اي نداره؟
    پاسخ

    سلام .با چه شماره اي تماس مي گيريد و با چه قسمتي كار داريد؟
    + مرضيه 
    سلام من کارشناسي فرش اردکان قبول شدم ميخواهم انتقالي بگيرم ويا در شهر خودم اصفهان مهمان شوم اما توي اصفهان امسال توي دفترچه دانشگاهي نيست که رشته فرش داشته باشد من بايد چيکار کنم؟ميتونم دانشگاهي را انتخاب کنم که امسال توي دفترچه نبوده اما رشته فرش را داره؟
    پاسخ

    پايين جواب دادم.
    + پاسخ به سئوال 

    به نام خدا و سلام. قبلاً هم گفته‌بودم دانشجوياني كه با مهماني‌‌شان موافقت شده است نامه آنها به آدرس دانشگاه مقصد ارسال شده و پيگيري بعدي را دانشجو بايد از طريق آن دانشگاه انجام دهد.
    موفق باشيد.

    + رضا مهرآرين 

    با عرض سلام دوباره

    جناب آقاي محمودي جا داره که همين ابتدا از زحمات بي دريغ شما کمال تشکر رو داشته باشم . منظور من از اينکه گفتم کسي پاسخ گو نبوده در دانشگاه مادر (يزد) بوده است . من هيچ وقت زحمات بي دريغ مسئولين دانشگاه و اساتيد خوبم رو فراموش نخواهم . به خاطر زحمات شما و اساتيد خوبم است که من و خانمم هر دو در مقطع ارشد پذيرفته شده ايم . اين خاطرات هيچ وقت از ذهن من پاک نخواهد شد .احتمالا در ارسال پستي مشکلي وجود داشته است من حتما پيگيري خواهم کرد . از اينکه خيلي سريع پاسخم را داديد سپاسگذارم.

    پاسخ

    براتون آرزوي موفقيت دارم.
    + فروغي 
    خيلي متشکرم از اينکه جواب منو اينقدر واضح دادين.
    پاسخ

    به‏نام خدا.سلام. نميدونم واقعيت بود يا طعنه . در هر حال ممنونم.موفق باشيد و التماس دعا.
    + رضا مهرآرين 
    با عرض سلام و ادب
    جناب آقاي محمودي بنده 6 ماه پيش مدارک فراغت از تحصيل خود را تکميل کردم . از آنجايي که بنده دانشجو هستم دانشگاه مبدا (کار قزوين ) از بنده تاييديه تحصيلي را مي خواهد . بنده بار ها پيگيري کردم حتي چندين بار با شما صحبت کردم ولي تا الان تاييديه اينجانب براي دانشگاهم ارسال نشده است . بنده حتي يکي از دوستان خود را به دانشگاه يزد فرستادم تا پيگيري کند اما متاسفانه کسي جوابگو نبود . در صورت امکان از شما خواهشمندم اين مورد را پيگيري نماييد . با کمال تشکر.
    پاسخ

    به نام خدا و سلام . آقاي مهر آرين سلام. با اجازه‏تون يادداشت شما رو عمومي مي‏كنم. احساس مي‏كنم پياز داغ اين قضيه با قدري چاشني بي انصافي مخلوط شده . تاييده تحصيلي شما در تاريخ 8/2/89 طي نامه شماره 468/89/ص از سوي ما صادر و به دانشگاه يزد جهت تاييد و ارسال به كار قزوين تحويل شده است. دانشگاه يزد نيز تاييديه تحصيلي شما را ضمن تاييد در تاريخ 30/03/89 طي نامه شماره 2064/20 به مؤسسه كار قزوين ارسال نموده است. تمام اين مدارك هم در مؤسسه ما و هم در دانشگاه يزد موجود و قابل ارائه مي باشد.. مي‏توانم تمام اين مدارك را براي كار قزوين فاكس كنم تا صحه گذارد بر اين ادعا . هضم اين مسئله كه بارها تماس گرفته‏ايد و كسي جوابگو نبوده است برايم مخصوصا در اين ماه عزيز قدري مشكل است. همه تلاش من عليرغم نداشتن نيروي كافي خدمت به دوستان است. ماهيت ايجاد اين وبلاگ هم پاسخگويي هرچه سريع‏تر به دانشجوهاست . تمام دغدغه فكري من همين است. در هر حال كاسني اگر تلخ است از بوستان است، عبداله اگر مجرم است از دوستان است. براي شما آرزوي موفقيت و بهروزي را از درگاه حضرت دوست مسئلت دارم.