چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <    <<    6   7   8      >
 
+ مهسا 

سلامممم....خسته نباشيد...ميخواستم بدونم من ميتونم فردا که واسه ثبت نام ميام واسه يکي از دوستامم خوابگاه رزرو کنم که تو يک اتاق باشيم با هم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ

سلامممم.رزور خوابگاه بعد از اتمام مراحل ثبت‏نام انجام مي‏گيره. و اگر ايشون ثبت نام نكنه نمي تونيد براش رزرو كنيد با همه اين وجود بعد از ثبت نام خودتون، با خانم كريمي مسئول خوابگاهها صحبت كنيد.
+ حسانه 
ميشه در موردش بگين؟؟؟آخه من ديپلمم تئاتره. دوست دارم فعال باشم و قسمت تئاترش باشم.
پاسخ

سلام. در اين مورد با دانشجويي فرهنگي تماس بگيريد. 89 ـ 03518264080
+ حسانه 
سلام خسته نباشيد.
شما قسمت تئاتر هم داريد يعني تئاتر دانشجويي؟فعاليت تئاتري؟
پاسخ

سلام . بله .
+ مهساااا 

سلامممممممممممم...خسته نباشيد...ميخوام بدونم شرايط خوابگاه چه جوريه؟؟؟؟؟؟من شنيدم خيلي سخت گيرن...شرايط بيرون رفتن و ايناااااااااااا....اگه ميشه توضيح بدين يا يک شماره بهم بدين
پاسخ

سلام . با شماره 89-03518264080 خانم كريمي مسئول خوابگاه ها صحبت كنيد.
+ حسانه 
با عرض شرمندگي آخرين سواليه که ميپرسم.
اينکه کارشناسي رو ميشه 3ساله تموم کرد؟
پاسخ

با توجه به چارت درسي حداقل در سه سال و نيم مي تونيد تموم كنيد ولي سه سال نه.
+ حسانه 
تشکر که اينقدر سريع جواب ميدين.
موفق باشين.
پاسخ

سلامت باشيد.
+ حسانه 

يه سوال اينکه گفتين 40%واحدها رو بگذرونيم ميشه به طور مهمان انتقالي گرفت خوب از دانشگاه شما به دانشگاه دولتي هم ميشه؟! چون رشته ي فرش توي تهران 1دانشگاه داره اونم دولتيه!

پاسخ

متاسفانه انتقال يا مهماني به دانشگاه دولتي امكان پذير نمي باشد.
+ حسانه 

آخه هرکي مياد نظر بده اسم هر رشته اي رو مياره بجز فرش...

از روي کنجکاوي پرسيدم.


پاسخ

شما نگران نباشيد. شايد از وجود وبلاگ اطلاع ندارند. اتفاقا پذيرش رشته فرش سال گذشته خوب بوده. 65نفر مهر 88 ثبت نام كردند
+ حسانه 

خيلي دوست دارم بدونم چه کسايي کارشناسي فرش قبول شدن؟!!!

پاسخ

اسامي احتمالا فردا به دستمون برسه. ولي مگه فرق مي كنه كه چه كساني قبول شدن؟
+ مهسااا 

عشق مرگ نيست زندگي است ، سخت نيست عين سادگي است

عشق عاشقانه هاي باد و گندم است ، اولين پناهگاه کودکي آخرين پناهگاه آدم است

پاسخ

دوستان عزيزي كه امسال پذيرفته شده‏ايد عارضم به حضورتون كه در ماه مبارك رجب افدام به راه‏اندازي اين وبلاگ كردم. دليل عمده‏اش رو در گوشه وبلاگ بخونيد. آموزش كل اغلب شلوغه . چه مراجعه حضوري و چه تلفني . البته به خاطر شلوغي خطهاي تلفن همه تماسها به صحبت نمي انجامه و حجم زيادي از آنها بي پاسخ مي مونه. به همين خاطر تصميم گرفتم از اين طريق با دوستانم ارتباط داشته باشم تا در صورتي كه در مسائل آموزشي دچار مشكل يا سئوالي هستند بتونم در حد توانم در خارج از ساعات اداري رفع كنم يا حداقل پيگير رفع آنها باشم. شما هم در صورت ثبت نام مي توانيد مسائل آموزشي خود را مطرح و جواب بگيريد. اميدوارم بتونم هميشه خدمت گزار خوبي براي دوستانم باشم. شايد از اين طريق مشكلي حل شود. در ساعاتي كه در دانشگاه هستم زياد فرصت نميكنم به وبلاگ سر بزنم ولي شبها معمولا از ساعت يازده به بعد كه فراغتي برايم حاصل مي‏شود تا پاسي از شب در خدمت شما هستم. دعا كنيد بتونم تا آخر خط برم. در اين خصوص هم اگر نظر و پيشنهادي داريد با جان و دل پذيرا هستم. در صورتي كه سئوال خصوصي داريد حتما شماره موبايلتون رو بگذاريد تا از طريق سيستم پيام دانشگاه جواب بدم. اگر حالشو داشتيد به ساير دوستان هم بگيد.
+ مهساااا 

گاهي خوردن لگدي از پشت ! برداشتن گامي به جلو است . . .
+ زهرا 
دارم از زلف سياهش گله چندان که مپرس/که چنان زو شده ام بي سرو سامان که مپرس.
کس به اميد وفا ترک دل و دين مکناد/ که چنانم من ازين کرده پشيمان که مپرس. شرمنده دلم گرفته بود براتون حافظ نوشتم همگي دلمون باز بشه.
پاسخ

ممنون . فيض بردم.
+ مرضيه 
سلام شرمنده باز مزاحم شدم!!! امکانش هست رشته هاي کارشناسي را به کارداني تبديل کنن؟يعني تا فوق ديپلم بخونيم که واسه کارشناسيش تغيير رشته داد؟مثلا کارشناسي فرش باشه بعد به معماري تغييرش داد؟
پاسخ

سلام. بله . شما در مقطع كارشناسي زماني كه 70واحد مصوب رشته را گذرانديد مي تونيد درخواست فراغت ار تحصيل در مقطع كارداني رو بديد. سئوال قبلي رو كه به صورت خصوصي فرستاديد ، عمومي جواب بدم؟
+ رکسانا 
من شنيدم در دانشگاه جهاد يزد دختر و پسر حق صحبت کردن با يکديگر را به هيچ عنوان ندارند و به سرعت برخورد شديد با آنها ميشود...
خداوکيلي حقيقت را بگيد

من دانشگاه جهاد يزد قبول شدم آزاد اسلام شهر

ميخوام تصميم گيري کنم
پاسخ

سلام. رعايت شئونات اخلاقي از مقررات هر دانشگاهي هست . مختص به يك دانشگاه خاص نيست. هيچ جامعه اي روابط منتج به بي‏بند و باري را نمي‏پذيرد. ولي صحبت كردن دانشجويان در خصوص مسائل علمي و مرتبط با درس با رعايت مقررات عرف و انساني نه‏تنها مردو نيست بلكه مفيد هم هست. هميشه در همه دانشگاهها افرادي هستند كه مرزها را زير پا گذاشته و از دايره اخلاف فراتر مي‏روند. قطعا نتايجي از قبيل بي‏بند وباري ، اضطراب و استرس و از دست دادن آرامش را به‏دنبال دارد كه خود شما هم انصافا آن را نمي‏پذيريد و رد مي‏كنيد. در چنين زماني قداست دانشگاه ، علم و دانشجو لكه دار مي‏شود و قطعا برخورد انضباطي را مي‏طلبد.البته به اين شدتي كه شما مي‏فرماييد را من قبول ندارم و تاكنون هم چنين نبوده است. . براي هر دانشجو چه دختر و چه پسر نمي‏شود پليس امنيت گذاشت. در درون همه انسانها فطرت پاكي‏ست كه هر لحظه انسان را دعوت به پاكي مي‏كند. اگر قدري به درون خود مراجعه كنيم متوجه مي‏شويم. البته سطح فرهنگ و توقع عرف هر شهري با شهرهاي ديگر فرق مي‏كند. مسلما و قطعا تهران با يزد ، اصفهان با يزد ، شيراز با يزد خيلي با هم متفاوتند. افراد پاكي در شهرهايي كه گفتم وجود دارد كه هيچگاه در يزد هم پيدا نمي‏شود و بالعكس. درسرتان ندهم بنده نه روحاني هستم و نه مبلغ. فقط در مشكلات آموزشي سعي مي‏كنم يار دانشجويان باشم.اين واقعيتي بود كه عرض كردم. در مورد انتخاب نوع دانشگاه هم كه قبلا در نظرات قبلي عرض كرده ام.موفق و پيروز باشيد.
+ فرشته 
سلام. من سراسري مديريت مالي يزد و آزاد مهندسي نرم افزار رودهن(تهران) قبول شدم. به نظر شما اول کدومش از نظر رشته و بازار کار بهتره و بعد کلا کدومش بهتره؟؟؟؟ مرسي
پاسخ

سلام. در چند نظر قبلي بين آزاد و سراسري( غير انتفاعي ) مقايسه كردم. از نظر هزينه هزينه دانشگاه آزاد به مراتب بيشتره . از نظر اعتبار مدرك ـ اعتبار دانشگاهها و مؤسسات غيرانتفاعي بالاتر از دانشگاه آزاد مي‏باشد. مدارك ما به تاييد وزارت علوم رسيده و براي تحصيل در خارج از كشور و ترجمه مدرك هيچ مشكلي وجود ندارد.. چه بسا در حال حاضر فارغ التحصيلاني كه در دانشگاههاي خارج از كشور مشغول به تحصيل هستند داريم. دانشجويان برتر، از 20درصد تسهيلات جهت پذيرش در كنكور كارشناسي ارشد برخوردار بوده كه دانشگاه آزاد چنين سهيمه‏اي در كنكور سراسري ندارد. كليه مقررات آموزشي مؤسسات غير انتفاعي از سوي وزارت علوم وضع شده و همان مقررات دانشگاههاي دولتي است. از لحاظ بازار كار هم هيچ تعهدي براي هيچ دانشگاهي وجود ندارد. در حال حاضر از نظر بازار كار تفاوتي بين كامپيوتر و مديريت مالي نيست و چه بسا كه بدليل اشباع شدن كامپيوتر مديريت مالي از شانس بالاتري برخوردار هست. شما محل زندگيتان و فاصله آن شهر يزد را هم در نظر بگيريد. اگر تهران يا نزديك به آن هستيد با كسي كه فاصله اش با تهران و يزد تفاوتي ندارد در تصميم گيري متفاوت است. من هيچ اصراري بر ادامه تحصيل شما در اين مؤسسه ندارم. به خدا توكل كنيد و تصميم نهايي خودتونو بگيريد. با يك تصميم حال چه درست يا نادرست آينده انسان تغيير مي‏كند. از برايند تحقيقاتتون براي انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر خود كمك بگيريد. موفق باشيد.
 <    <<    6   7   8      >