• وبلاگ : پاك باش و خدمتگزار
  • يادداشت : و از قرآن محافظت خواهيم كرد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 10 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سعيد 
    سلام من دانشجوي جديدالورود 89 در رشته مهندسي کامپيوتر نرم افزار (پيوسته کد 4222) هستم و ثبت نام هم کردم. ولي به گروه که مراجعه کردم براي دريافت برنامه کلاسها گفتند هنوز آماده نيست. لطفا کي آماده ميشه و اگر امکان داره برنامه را برام ايميل کنيد. ضمنا شروع کلاسها از کي است و من شنبه کجا بايد مراجعه کنم؟ به گروه يا جاي ديگر؟
    پاسخ

    سلام. كاش پيامتون رو در ساعت اداري فرستاده بوديد.الان دسترسي به گروه كامپيوتر ندارم. روز شنبه اردوي دانشجويان جديد است كه تاريخ دقيق كلاسها در آن اردو مشخص مي‏شود.روز شنبه مي‏تونيد نسبت به تهيه برنامه كلاسها در صورت آماده بودن اقدام كنيد.
    + وكيلي 

    اين نامه توسط محمد عبايي شووشتري با ايميل mohamad.abaie@gmail.com در تاريخ 24/6/1389 دريافت شده است.

    تلفن تماس : 09133044423
    شناسه : 85.185.136.254
    پيام :
    سلام
    اينجانب محمد عبايي شوشتري دانشجوي رشته مهندسي صنايع - مديريت سيستم و بهره وري در مقطع کارشناسي ارشد در دانشگاه يزد هستم . در ضمن به طور همزمان در حال تحصيل در دانشگاه پيام نور در رشته مهندسي کامپيوتر گرايش نرم افزار مي باشم مي خواستم بدانم آيا امکان تدريس به صورت حق التدريسي در آن دانشگاه براي اينجانب وجود دارد حتي در دوره هاي کوتاه مدت يا نه لطفا من را راهنمايي کنيد.
    آدرس ايميل من: mohamad.abaie@gmail.com
    شماره تلفن من : 09133044423
    با تشکر

    پاسخ

    به آقاي ذوالفقاري ارجاع شد.
    + وكيلي 

    اين نامه توسط شکوه رجبي با ايميل shokouh.rajabi@gmail.com در تاريخ 24/6/1389 دريافت شده است.

    تلفن تماس : 03515237214
    شناسه : 95.38.10.160
    پيام :
    با عرض سلام وخسته نباشيد.
    ببخشيد مزاحم وقتتون شدم.بنده حقير فارغ التحصيل رشته زيست شناسي تهران هستم.مي خواستم اگر امکان داره در حين اينکه خودم رو برا آزمون ارشد آماده ميکنم.درآزمايشگاه هاي دانشگاه در رشته زيست شناسي مشغول به خدمتگزاري باشم.ميشه لطف کنين بنده حقير رو پذيرا باشين .ممنون ميشم از لطفتون.

    پاسخ

    سلام . به مدير محترم گروه ارجاع شد.
    + امامي 

    با سلام

    ببخشيد بنده سايتو امروز ظهر چک کردم و پيامتونو دير ديدم

    اگه امکانش هست يه فرصت ديگه به بنده بديد چون امروز هم موفق به برقراري تماس نشدم

    ممنون از الطاف شما

    صلوات

    پاسخ

    سلام . فردا تماس بگيريد.زمانش مشكلي نداره.
    + دانشجو 
    سلام. من توسايت ديدم که ميشه رياضي 1 رو با استاتيک و برنامه نويسي همنياز کرد ولي من تو انتخاب واحد اين دو درس رو انتخاب نکردم چون خبر نداشتم که ميشه همنياز کرد. خب حالا بايد چه کار کنم؟ تشکر فراوان
    پاسخ

    از طريق سايت، درخواست همنيازي را وارد نماييد. طريقه آن را با تماس با خانم اسماعيلي كارشناس گروه جويا شويد. موفق باشيد
    + ژاله 
    دارد چه بلايي سرمان مي آيد... قرآن خدا را مدتها در بطن سوزانده اند...شمارا بخدا بگذاريد با همين قرآن نيمه سوخته دلمان خوش باشد و آرام گيريم... ديگر شما نسوزانيد...
    پاسخ

    آنكس كه قرآن را نازل كرده خوش نگاهبانش هست. زماني قرآن را بر سر نيزه كردند و مقتدايمان علي(ع) گفت به اين قرآن تيز بزنيد. سوزاندن چند ورق كاغذ به چه كار‏آيد؟ از زماني كه زمزمه سوزاندن قرآن بر سر زبانها افتاد آيا قرآن در قلوب مسلمين جايگاه بهتري پيدا نكرده است. آيا نفرت از عاملان آن افزايش نيافته است. در روز چند بار به همين واسطه فقط كلمه قرآن رد و بدبل مي‏شود. اينها الطاف خفيه الهي نيست؟ اينها بركات رب الارباب نيست؟ اينها سبب خير شود عدو اگر خدا خواهد نيست؟ ووووو. گيرم قرآن را سوزاندند ، خداي قرآن را هم سوزاندند. آنها گورخودشان را كندند. وعده الهي نزديك است و ما همچنان چشم به‏راه.
    + دانشجو 
    سلام. مي خواستم بدونم مي تونم رياضي 1 رو با استاتيک و برنامه نويسي همنياز کنم. اگه ميشه از خانم اخوان(مديرگروه صنايع) سوال کنيد. تشکر
    پاسخ

    سلام. طبق اعلام گروه صنايع كليه موارد همنيازي در سايت www.yazdjdu.ac.ir قابل مشاهده است.
    + شاكريان 

    باعرض سلام خدمت شما وعرض تبريک عيد گذشته ميخواستم ببينم چارت جديدصنايع را کي روي وبلاگ ميگذاريد.

    ممنون ازصبر و حوصله اي به خرج ميدهيد و براي دانشجويان اين امکانات رافراهم ميکنيد.

    باتشکر

    پاسخ

    سلام. گروههاي آموزشي درگير ثبت نام وروديهاي جديد هستند. بعد از ثبت نام انشاء اله انجام ميدم.
    + ؟? 
    با قلبي مالامال از اندوه و درد هتك حرمت و توهين به قرآن را به محضر مقدس امام زمان (عج) تسليت عرض مي‌نمائيم. و او كه مي‌سوزاند و لگدمال مي‌كند آيا به راستي مي‌داند كه چه را مي‌سوزاند و لگد مال مي‌كند؟‌ در روايات اسلامي آمده است كه روزي شخصي در حال فحاشي به يكي از ائمه بود. امام(ع) به نزد او رفت و با اوصحبت نمود خود را معرفي كرد و پس از اينكه اعرابي امام را خوب و شناخت و پي به سيرت پاك و نيكوي او برد اسلام آورد. اينكه مردكي در آنسوي دنيا دست به اين اقدام ناشايست مي‌زند جاي بحث دارد كه چرا قرآن را؟ آيا مقصر خود ما نيستيم؟ آري مقصريم چون اسلام را ( البته اسلام ناب محمدي كه ديگر جايي يافت نمي شود) به آنان به درستي معرفي نكرده ايم. به طالبان مي نگرند و سربريدن انسانها را در گوشه گوشه كشورهاي به اصطلاح مسلمان مي‌بينند و از سنگسار گرفته تا ... و اين گونه است كه اسلامي را مي‌بينند كه اسلام نيست و مسلماناني را مي شناسند كه مسلمان نيستند و به گذشته مي‌نگرند و هرچه از ابداعات و اختراعات و كشفيات و خدمات پزشكي است را از ماحصل تلاش كساني مي‌بينند كه از نظر ما مسلمانان نجس هستند و اينگونه ميشود كه اسلام گريزي و اسلام ستيزي رونق گرفته و مصداق كامل حديث رسول مكرم اسلام واقع ميشود كه فرمودند: « بترسيد از روزي كه كفار در عمل كردن به قرآن از شما مسلمانان پيشي بگيرند » و متأسفانه آنروز خيلي وقت است كه آمده و فقط از مسلماني ما اسمي مانده است و اسمي. والسلام.
    + رضا ممزايي 
    سلام با بيان هم دردي و ابراز ناراحتي از هتك حرمت از بزرگترين دارايي مسلمانان به وسيله اهل كتاب خواستم ببينم نامه ارسالي بنده(حاوي كارنامه ترم قبل و فيش پرداختي شهريه ثلبت) به دست جنابعالي رسيده است يا خير و در ضمن دروس ارائه شده از دانشگاه دانش پژوهان به اطلاع شما رسيده است نيازي هست كه پي گيري كنيم چون اين دروس تا تاريخ 25 به من داده نميشود
    پاسخ

    سلام. بله مدارك شما رسيد. براي دروس اين ترم بايد از طريق مدير گروهتان اقدام فرماييد.موفق باشيد.