رئیس جمهوری با تقدیر از زحمات طیبی در 3 سال گذشته، حکم سرپرستی یادگاری در جهاد دانشگاهی را صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از فارس، در پی انتخاب ریاست جدید جهاد دانشگاهی توسط هیات امناء این نهاد علمی فرهنگی، طی حکمی از سوی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی محمدحسین یادگاری به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی منصوب شد.
متن حکم سرپرستی یادگاری در جهاد دانشگاهی که از سوی رئیس جمهور صادر شده به شرح ذیل می‌باشد؛
جناب آقای دکتر محمدحسین یادگاری
براساس ماده 7 اساسنامه جهاد دانشگاهی و مصوبه جلسه 29/4/89 هیئت امناء جهاد دانشگاهی و به استناد نامه شماره 197/م د ش مورخه 30/4/89 دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگ به موجب این حکم به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی منصوب می‌شوید. امیدوارم با استفاده از مجموعه نیروهای متعهد این نهاد ارزشمند و همه ظرفیت‌های علمی و فنی آن در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
بر اساس این گزارش، رئیس جمهور همچنین طی نامه جداگانه‌ای از زحمات حمیدرضا طیبی در طی دوره مسئولیت ایشان به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد. یادآور می‌شود تا کنون رحمتی 2 دوره و منتظری نیز 3 دوره ریاست جهاد دانشگاهی را به عهده داشته‌اند و طیبی نیز در 3 سال گذشته نخستین دوره ریاست بر جهاد دانشگاهی را تجربه کرد که در اوایل آذرماه سال‌ گذشته مدت قانونی حکم ریاستش بر جهاد دانشگاهی به پایان رسیده بود و سرانجام پس از 9 ماه، تکلیف ریاست این نهاد علمی فرهنگی با انتخاب محمدحسین یادگاری مشخص شد. بنابراین گزارش، حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، کامران دانشجو وزیر علوم، مرضیه دستجردی وزیر بهداشت، محمد رضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، علیرضا فرهمند رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، حمیدرضا صادق محمدی رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت و فرامرز حق‌شناسی عضو جهاد دانشگاهی اعضای هیئت امناء هستند.
دکتر محمد حسین یادگاری در سال 1380دکترای خود را در رشته قارچ شناسی پزشکی در دانشگاه تربیت مدرس دریافت نمود .کار تحقیقاتی خود را در زمینه اثر مانو پروتئین دیواره سلولی کاندیدا البیکنس بر الگوی ترشحی سیتوکاینهای لنفوسیتها در موش بالبسی انجام داد.  در زمینه‌های تحقیقاتی تخلیص آنتی ژنهای عوامل قارچی ـ بررسی آن بر روی سیستم ایمنی و بررسی تأثیر عوامل ضد قارچی (گیاهان داروئی) برروی عوامل قارچی و الگوی ملکولی قارچ‌شناسی پزشکی  علاقمند به فعالیت میباشد. برای هردوی این عزیزان آرزوی توفیق و خدمت به خلق را از درگاه باریتعالی مسئلت داریم.