سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/7 8:44 عصر

به‌نام خدا
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
اللهمَّ وَفّر فیهِ حَظی فیهِ مِن بَرَکاتِهِ،وَ سَهّل سَبیلی فیهِ الی خَیراتِهِ،وَلا تَحرمنی قَبُولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الی الحَقّ المُبین.
خدایا در این روز بهره مرا از برکاتش وافر گردان، و راهم را به سوی خیراتش سهل و آسان ساز و از حسنات مقبول آن مرا محروم مساز.ای راهنمای به سوی دین حق و حقیقت آشکار


دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/6 9:31 عصر

به‌نام خدا
دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان
اَللهمَّ نَبّهنی فیه لبَرکات اسحاره وَ نَوّر فیه بضیاء انواره وَ خذ بکلّ اعضائی الَی اتّباع آثاره بنورکَ یا منَوّرَ قلوب العارفین
خداوندا! مرا در این روز برای کسب برکات و فیوضات سحرها بیدار و متنبه ساز و دلم را به روشنی فجر صادق و انوار سحر منور گردان و تمام اعضا و جوارحم را برای آثار و برکات این روز مسخر فرما. به حق نور جمال خودت ای روشنی بخش دل‌های عارفان!


دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/5 9:15 عصر

به‌نام خدا
دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان
اللهم اهدنی فیه لصالح الاعمال و اقض لی فیه الحوائج و الامال یا من لا یحتاج الی التفسیر و السوال یا عالما بما فی صدور العالمین صل علی محمد و ال الطاهرین.
ای خدا! مرا در این روز به اعمال صالحه راهنمایی کن و حاجت‌ها و آرزوهایم را برآورده ساز. ای کسی که نیازمند شرح و سوال بندگان نیستی، ای خدایی که ناگفته به حاجات و به اسرار خلق آگاهی بر محمد و آل اطهار او درود فرست. 


دعای روز شانزدهم ماه رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/4 11:47 عصر

به‌نام خدا
دعای روز شانزدهم ماه رمضان
اَللّهُمَّ وَفِّقْنى فیهِ لِمُوافَقَةِ الاْبْرارِ وَجَنِّبْنى فیهِ مُرافَقَةَ الاْشْرارِ وَآوِنى فیهِ بِرَحْمَتِکَ اِلى دارِ الْقَرارِ بِاِلهِیَّتِکَ .
خدایا موفقم دار در این ماه به همراهى کردن با نیکان و دورم دار در آن از رفاقت با اشرار و جایم ده در آن به وسیله رحمت خود به خانه قرار و آرامش به معبودیت خود ای معبود جهانیان.


دعاى روز پانزدهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/4 12:13 صبح

به‌نام خدا
دعاى روز پانزدهم ماه مبارک رمضان
اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَةِ المُخْبتینَ بأمانِکَ یا أمانَ الخائِفین.
خدایا روزى کن مرا در آن فرمانبردارى فروتنان وبگشا سینه ام در آن به بازگشت دلدادگان به امان دادنت اى امان ترسناکان.


دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/2 10:56 عصر

به‌نام خدا
دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان
اَللّهُمَّ لا تُؤ اخِذْنى فیهِ بِالْعَثَراتِ وَاَقِلْنى فیهِ مِنَ الْخَطایا وَالْهَفَواتِ وَلا تَجْعَلْنى فیهِ غَرَضاً لِلْبَلایا وَالاْفاتِ بِعِزَّتِکَ یا عِزَّ الْمُسْلِمینَ.
خدایا مگیر مرا در این ماه به لغزش‌ها و بازم دار در آن از خطاها و لغزش‌ها و قرارم مده در این روز هدف بلاها و آفات؛ به عزتت اى عزت بخش مسلمانان.


دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/1 10:33 عصر

به‌نام خدا

دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان

اَللّهُمَّ طَهِّرْنى فیهِ مِنَ الدَّنَسِ وَالاْقْذارِ وَصَبِّرْنى فیهِ عَلى کاَّئِناتِ الاْقْدارِ وَوَفِّقْنى فیهِ لِلتُّقى وَصُحْبَةِ الاْبْرارِ بِعَوْنِکَ یا قُرَّةَ عَیْنِ الْمَساکینَ.

خدایا پاکم کن در این ماه از چرکى و کثافات و شکیبایم کن بر مقدراتى که خواهد شد و موفقم دار در این ماه به پرهیزکارى و هم‌نشینى با نیکان به کمک خودت اى روشنایى دیده مسکینان.


دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/31 9:36 عصر

به نام خدا
دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
اَللّهُمَّ زَیِّنّى فیهِ بِالسَّتْرِ وَالْعَفافِ وَاسْتُرْنى فیهِ بِلِباسِ الْقُنُوعِ وَالْکِفافِ وَاحْمِلْنى فیهِ عَلَى الْعَدْلِ وَالاْنْصافِ وَ امِنّى فیهِ مِنْ کُلِّ ما اَخافُ بِعِصْمَتِکَ یا عِصْمَةَ الْخاَّئِفینَ.
خدایا در این ماه مرا به زیور پوشش از گناه و پاکدامنى بیاراى و جامه قناعت و اکتفا به مقدار حاجت را به برم کن و وادارم کن در این روز به عدالت و انصاف و ایمنی‌ام بخش در آن از هر چه که از آن مى‌ترسم به نگهدارى خودت اى نگهدارنده ترسناکان.


دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/30 7:5 عصر

به‌نام خدا

دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان

اللهمّ حَبّبْ الیّ فیهِ الإحْسانَ وکَرّهْ الیّ فیهِ الفُسوقَ والعِصْیانَ وحَرّمْ علیّ فیهِ السّخَطَ والنّیرانَ بِعَوْنِکَ یا غیاثَ المُسْتغیثین.
خدایا دوست گردان بمن در این روز نیکى را و نـاپسند بدار در این روز فسق و نافرمانى را و حرام کن بر من در آن خشم و سوزندگى را به یاریت اى دادرس داد خواهان.


دعای روز دهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/5/29 8:31 عصر

 به‌نام خدا
دعای روز دهم ماه مبارک رمضان
اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فیهِ مِنَ الْمُتَوَکِّلینَ عَلَیْکَ وَاجْعَلْنى فیهِ مِنَ الْفاَّئِزینَ لَدَیْکَ وَاجْعَلْنى فیهِ مِنَ الْمُقَرَّبینَ اِلَیْکَ بِاِحْسانِکَ یا غایَةَ الطّالِبینَ.
خدایا قرارم ده در این ماه از توکل‌کنندگان بر خودت و بگردانم در آن از سعادتمندان درگاهت، قرارم ده در آن از مقربان پیشگاهت به حق احسانت اى هدف نهایى جویندگان.


<      1   2   3      >