به‌نام خدا
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان مهر 89 مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی ـ تولید می‌رساند زمان ثبت نام از روز شنبه مورخ 13/06/89 لغایت دوشنبه 15/06/89 تعیین گردیده است. ضمناً مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
1 ـ  اصل مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به همراه یک نسخه تصویر آن
تبصره ـ پذیرفته‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک نمی‌باشند لازم است اصل گواهی تاییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی با محتوای فرم شماره 14 را ارائه نمایند.
2 ـ اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه دوسری فتوکپی از تمام صفحات آن
3 ـ شش‌قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری
4 ـ مدارک نظام وظیفه شامل : کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم یا موقت با داشتن تاریخ اعتبار، برگه اعزام به خدمت بدون غیبت
تبصره : متولدین سال 54 و ماقبل آن نیازی به ارائه مدرک نظام وظیفه ندارند. همچنین پذیرفته‌شدگانی که به هنگام ثبت‌نام در دانشگاه مدت 6ماه از تاریخ فراغت از تحصیل آنها در دوره کارشناسی سپری نشده باشد نیازی به ارائه برگ اعزام به‌خدمت ندارند.
پذیرفته‌شدگانی که درحین خدمت سربازی به سر می‌برند، در هنگام ثبت‌نام نامه‏ای مبنی بر ترخیص از خدمت به آنها داده خواهد شد که با این نامه به حوزه وظیفه عمومی اعزام کننده مراجعه نموده و مراحل ترخیص از خدمت را انجام می‌دهند . پس از ترخیص نامه ای که نظام وظیفه به آنها می‌دهد را می‌بایست تحویل آموزش دهند. تاکید می شود پس از ترخیص از پادگان حتما به نظام وظیفه مراجعه نموده و نامه ترخیص را دریافت نمایند.برای ثبت‌نام نهایی ارائه برگه ترخیص از خدمت صادره از نظام وظیفه ملاک می‌باشد.
موفق باشید