به‌نام خدا
توصیه‌های زمان انتخاب واحد
1ـ با توجه به زمان‌بندی انجام شده برای انتخاب واحد خواهشمند است فقط در زمان تعیین‌شده وارد گلستان شده و از ورود بی‌مورد به سیستم خودداری نموده تا حق دیگر دانشجویان در این مورد تضییع نگردد.
2 ـ طبق زمان‌بندی، هر دانشجو 24 ساعت فرصت دارد تا انتخاب واحد را انجام دهد. بنابراین بدون عجله و با خونسردی برای انتخاب واحد اقدام نمایید.
3 ـ پیشنهاد می گردد قبل از ورود به فرم انتخاب واحد اصلی، از گزارشهای شماره 102 یا 212 دروسی را که تمایل به انتخاب آنها دارید یادداشت نموده تا در موقع انتخاب واحد به مشکل برخورد نکنید.
4 ـ پس از انتخاب واحد برای اطمینان از صحت کاری که انجام داده اید بلافاصله می توانید از گزارش شماره 88 استفاده نموده و واحدهایی را که انتخاب نموده‌اید را ملاحظه نمایید. در صورت امکان از این گزارش چاپ تهیه نموه تا در صورت مغایرت، با ارائه مستندات بتوان مشکل بوجود آمده را حل نمود.
5 ـ مسئولیت واحدهای اخذ شده از لحاظ رعایت مقررات آموزشی از قبیل همنیازی ، پیشنیازی، تعداد واحدهای اخذ‌شده بعهده دانشجو بوده و در صورت بروز خطا دروس توسط آموزش دانشکده حذف خواهدشد. لذا پیشنهاد می گردد دانشجویان محترم طبق برنامه درسی که گروه‌های آموزشی در اختیار آنان قرار داده‌اند مبادرت به اخذ درس نمایند.
موفق باشید.