سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعیه‏ پذیرفته‏شدگان آزمون‏سراسری سال89 مؤسسه‏جهاددانشگاهی یزد

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/18 12:31 صبح

به‌نام خدا
با حمد وسپاس
به درگاه خداوند دانا و توانای مطلق و با عرض تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه هموطنان عزیز و تبریک و تهنیت به خواهران و برادران عزیزی که در آزمون سراسری سال 1389 پذیرفته شده و آماده گام‌نهادن به عرصه وسیع علم‌اندوزی و انشاء‌اله خدمت به مردم شریف میهن‌مان می‌شوند بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند که فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی مؤسسات آموزش‌عالی غیرانتفاعی و غیردولتی درسال تحصیلی 90ـ 1389 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی زیر قرار گرفته است:
                      http://srv2000.sanjesh.org/sarasari/89/RFStep2/index.php
با امید به اینکه پذیرفته‌شدگان این آزمون در اشاعه فرهنگ غنی و انسان‌ساز مکتب اسلام و بارور‌نمودن انقلاب اسلامی‌، تداوم بخش دست‌آوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاههاو موسسات آموزش عالی باشند، بدین وسیله از کلیه پذیرفته‌شدگان مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی یزد دعوت می‌نماید در روزهای دوشنبه 22/6/89 ، سه‌شنبه 23/6/89، چهارشنبه 24/6/89 و پنج شنبه 25/6/89 ( در هر یک از تاریخهای یادشده که مراجعه نمایید ثبت‏نام انجام می‏گیرد )بر اساس نوع رشته قبولی و کدرشته محل خود به یکی از  شعب این مؤسسه به آدرس‌های :
یزد ـ بلوار دانشجو ـ جنب برق منطقه‌ای
اشکذر ـ خیابان امام‌خمینی (ره)
اردکان ـ میدان جادرملو

مراجعه نمایند. ضمناً تلفن‌های 89 ـ 03518264080 ـ آموزش کل آماده پاسخگویی به سئوالات احتمالی شما عزیزان می‌باشد.
مدارک لازم برای ثبت‌نام :

1 ـ اصل دیپلم کامل متوسطه یاگواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان و یکبرگ فتوکپی آن که نوع دیپلم ، بخش وشهرستان محل اخذ دیپلم در آن قید شده باشد.
2 ـ اصل مدرک و یاگواهی تحصیلی متوسطه سال ماقبل دیپلم و دوسال ماقبل دیپلم برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان و یکبرگ فتوکپی آن که بخش وشهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی سال ما قبل دیپلم و بخش و شهرستان محل اخذ مدرک دوسال ما قبل دیپلم در آن مشخص باشد.
3 ـ اصل گواهینـــامه پایان دوره پیش دانشگاهی یاگواهی آن بامهرو امضاء مدیرمرکز پیش دانشگاهی و یک‌برگ فتوکپی آن که نوع گواهینامه پیش‌دانشگاهی ،  بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی در آن قید شده باشد.
تبصره : دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی باید حداکثر تا پایان شهریور ماه 1389 موفق به اخذ گواهینامه دوره پیش دانشگاهی شده باشند. در غیراینصورت مجازبه ادامه تحصیل نخواهند بود و قبولی آنان کان لم یکن تلقی می‌گردد.
تبصره : با توجه به برگزاری امتحانات مرحله نهایی دوره پیش‌دانشگاهی در دهه سوم شهریورماه، درصورتی که پذیرفته‌شدگان درزمان ثبت نام موفق به ارائه گواهی پیش‌دانشگاهی نگردند ضمن ثبت نام مشروط از آنها تعهد لازم مبنی بر ارائه گواهی پیش‌دانشگاهی تا سه هفته بعد از پایان تاریخ ثبت نام (15مهر ماه) اخذ خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ تعیین شده قبولی این دسته از پذیرفته‌شدگان لغو میگردد.
4 ـ اصل مدرک دیپلم و یاگواهی دیپلم متوسطه و سال ماقبل دیپلم برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه بامهر وامضاء مدیر دبیرستان ویاهنرستان و یک‌برگ فتوکپی آن که بخش محل اخذ دیپلم و بخش محل اخذ مدرک سال ماقبل دیپلم  نظام جدید در آن مشخص شده باشد
تبصره : اصل یا گواهی پایان دوره 3 ساله (دیپلم) نظام جدیدآموزش متوسطه حاوی معدل کتبی دیپلم برای داوطلبانی که دیپلم متوسطه نظام جدید خود را در یکی از سال‌های 1384 ، 1385، 1386، 1387 و یا 1388 در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی اخذ نموده‌اند.
5 ـ اصل و یاگواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و یا مدرک پایان دوره کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی وحرفه ای وابسته به وزارت آموزش وپرورش برای پذیرفته شدگان دارای مدرک مذکور باقیدتاریخ اخذ مدرک کاردانی (حداکثر تاتاریخ 31/6/1389) که در آن بخش و شهرستان محل اخذ مدرک کاردانی مشخص شده باشد، بانضمام تصویر آن. هم‌چنین اصل و یا گواهی دیپلم متوسطه و سال ما قبل دیپلم متوسطه با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان که بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم و سال ما قبل دیپلم در آن مشخص شده باشد، بانضمام یک برگ تصویر آن .
تبصره: مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره‌های کاردانی پیوسته به شرطی که میانگین معدل آنان 14 و بالاتر باشد به جای مدرک پیش دانشگاهی ملاک عمل واقع می‌شود. بدیهی است واحدهای درسی گذرانده شده این داوطلبان مطابق ماده 63 آیین نامه آموزشی دوره‌های کاردانی مصوب جلسه 399 مورخ 14/2/1376 شورای عالی برنامه ریزی قابل معادل سازی نمی‌باشد.
6 ـ اصل شناسنامه و کارت ملی یکبرگ فتوکپی از تمام صفحات آن.
7 ـ شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری.
8 ـ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه راباتوجه به مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات 34 و 35 دفترچه راهنمای شماره 1 آزمون سراسری سال 1389 مشخص کند(برای برادران).
پذیرفته‌شدگان عزیز می‌توانند سئوالات خود را در قسمت نظرات بیان نموده تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

در خاتمه برای همه شما عزیزان آرزوی توفیق و بهروزی از درگاه حق‌تعالی دارم.


قابل توجه دانشجویان دارای مشروطی بیش از حد مجاز

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/15 2:32 عصر

به‌نام خدا
دانشجویانی که تعداد مشروطی آنها از حد مجاز بیشتر شده باشد ( برای اولین بار )، برای نیمسال مهر 89 می‌توانند به صورت مشروط و دستی با سپردن تعهد، انتخاب واحد نمایند. در صورتی که کمیسیون موارد خاص استان با ادامه‌تحصیل آنها موافقت نمود ثبت‌نام و ادامه‌تحصیل قطعی می‌گردد و در صورت مخالفت می‌بایست تسویه‌حساب نمایند.ضمناً این‌دسته از دانشجویان لازم است درخواست ادامه‌تحصیل خود را هرچه سریعتر به آموزش دانشکده ارائه نمایند.
موفق باشید


اطلاعیه

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/15 2:22 عصر

به نام خدا
به اطلاع دوستان عزیز می‌رسانم کلیه مباحث مربوط به اخذ واحد، تغییر گروه، تغییر کلاس ، تغییر ساعت کلاس و موارد این‌چنینی در حیطه اختیارات و تصمیم‌گیری گروه های آموزشی مربوطه می‌باشد . لذا تقاضا دارم این موارد را با شماره‌تلفنهای ذیل با مدیران و یا کارشناسان گروه آموزشی خودتان مطرح نمایید.
یزد : 89 ـ 03518264080
اشکذر : 2941 ـ 03523623741
اردکان : 03527274010 
موفق باشید 


توصیه‏های زمان انتخاب واحد

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/14 11:51 عصر

به‌نام خدا
توصیه‌های زمان انتخاب واحد
1ـ با توجه به زمان‌بندی انجام شده برای انتخاب واحد خواهشمند است فقط در زمان تعیین‌شده وارد گلستان شده و از ورود بی‌مورد به سیستم خودداری نموده تا حق دیگر دانشجویان در این مورد تضییع نگردد.
2 ـ طبق زمان‌بندی، هر دانشجو 24 ساعت فرصت دارد تا انتخاب واحد را انجام دهد. بنابراین بدون عجله و با خونسردی برای انتخاب واحد اقدام نمایید.
3 ـ پیشنهاد می گردد قبل از ورود به فرم انتخاب واحد اصلی، از گزارشهای شماره 102 یا 212 دروسی را که تمایل به انتخاب آنها دارید یادداشت نموده تا در موقع انتخاب واحد به مشکل برخورد نکنید.
4 ـ پس از انتخاب واحد برای اطمینان از صحت کاری که انجام داده اید بلافاصله می توانید از گزارش شماره 88 استفاده نموده و واحدهایی را که انتخاب نموده‌اید را ملاحظه نمایید. در صورت امکان از این گزارش چاپ تهیه نموه تا در صورت مغایرت، با ارائه مستندات بتوان مشکل بوجود آمده را حل نمود.
5 ـ مسئولیت واحدهای اخذ شده از لحاظ رعایت مقررات آموزشی از قبیل همنیازی ، پیشنیازی، تعداد واحدهای اخذ‌شده بعهده دانشجو بوده و در صورت بروز خطا دروس توسط آموزش دانشکده حذف خواهدشد. لذا پیشنهاد می گردد دانشجویان محترم طبق برنامه درسی که گروه‌های آموزشی در اختیار آنان قرار داده‌اند مبادرت به اخذ درس نمایند.
موفق باشید.


سخنی با دوستان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/13 3:52 عصر

به نام خدا
دوستان عزیزم سلام.
سه‌مطلب رو می‌خواستم عرض کنم. یکی اینکه حتما در سئوالات و درخواست‌های خود شماره دانشجویی خودتون‌ رو بنویسید چون گاهی اوقات مجبورم به کارنامه شما مراجعه کنم . دوم اینکه چون به بعضی از سئوالات به صورت پیام کوتاه جواب می‌دم شماره موبایل هم یادتون نره. ضمناً چون پیامک هایی که به شما ارسال می‌شه از طریق شماره پیامک دانشگاه ارسال می‌شه خواهشمندم از ارسال پیامک برای مرکز پیام خودداری کنید. در آینده شماره‌ای را جهت ارسال پیامک اعلام خواهم کرد. سوم هم این‌که چون تعداد سئوالات روز‌به روز بیشتر می‌شه از این به‌بعد قصد دارم به منظور سهولت در دسترسی به پاسخ سئوالات، هرشب سئوالات مطرح‌شده و پاسخهای مربوط به اون‌رو در قالب یک یادداشت خدمت دوستان عرضه کنم البته همه اینها در صورتی انجام می‌شه که وقت اجازه بده. فعلاً بیش از این عرضی نیست. تا بعد
موفق باشید


برنامه زمانبندی ثبت‏نام مهر 89

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/13 1:49 عصر

 به نام خدا
بدینوسیله برنامه زمان‌بندی ثبت نام مهر 89 به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
15/6/89
دانشجویان ورودی 86 و ماقبل، دانشجویان ناپیوسته ورودی 87 (مهر و بهمن) و کاردانی ورودی 87 (مهر و بهمن)
16/6/89
دانشجویان کارشناسی 87 (مهر و بهمن)، کارشناسی ورودی 88 دانشکده فنی و مهندسی و هنر
17/6/89
کارشناسی ناپیوسته 88 ، کارشناسی دانشکده علوم انسانی ورودی 88، دانشجویان کاردانی ورودی 88 و دانشجویان کارشناسی ارشد
موفق باشید


قابل توجه پذیرفته شدگان مهر89 مقطع کارشناسی ارشد

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/9 3:57 عصر

به‌نام خدا
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان مهر 89 مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی ـ تولید می‌رساند زمان ثبت نام از روز شنبه مورخ 13/06/89 لغایت دوشنبه 15/06/89 تعیین گردیده است. ضمناً مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
1 ـ  اصل مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به همراه یک نسخه تصویر آن
تبصره ـ پذیرفته‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک نمی‌باشند لازم است اصل گواهی تاییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی با محتوای فرم شماره 14 را ارائه نمایند.
2 ـ اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه دوسری فتوکپی از تمام صفحات آن
3 ـ شش‌قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری
4 ـ مدارک نظام وظیفه شامل : کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم یا موقت با داشتن تاریخ اعتبار، برگه اعزام به خدمت بدون غیبت
تبصره : متولدین سال 54 و ماقبل آن نیازی به ارائه مدرک نظام وظیفه ندارند. همچنین پذیرفته‌شدگانی که به هنگام ثبت‌نام در دانشگاه مدت 6ماه از تاریخ فراغت از تحصیل آنها در دوره کارشناسی سپری نشده باشد نیازی به ارائه برگ اعزام به‌خدمت ندارند.
پذیرفته‌شدگانی که درحین خدمت سربازی به سر می‌برند، در هنگام ثبت‌نام نامه‏ای مبنی بر ترخیص از خدمت به آنها داده خواهد شد که با این نامه به حوزه وظیفه عمومی اعزام کننده مراجعه نموده و مراحل ترخیص از خدمت را انجام می‌دهند . پس از ترخیص نامه ای که نظام وظیفه به آنها می‌دهد را می‌بایست تحویل آموزش دهند. تاکید می شود پس از ترخیص از پادگان حتما به نظام وظیفه مراجعه نموده و نامه ترخیص را دریافت نمایند.برای ثبت‌نام نهایی ارائه برگه ترخیص از خدمت صادره از نظام وظیفه ملاک می‌باشد.
موفق باشید


مبلغ پیش‏پرداخت شهریه نیمسال مهر 89

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/9 2:43 عصر

به‌نام خدا
بدینوسیله مبلغ پیش‌پرداخت شهریه نیمسال مهر 89 به شرح ذیل اعلام می‌گردد 
دانشکده فنی و مهندسی : 3000000 ریال به شماره حساب 2001116005 بانک تجارت شهید بهشتی یزد
دانشکده
علوم انسانی : 2200000 ریال به شماره حساب 2039066664 بانک تجارت اشکذر
دانشکده
هنر : 3000000 ریال به شماره حساب 2029085555 بانک تجارت مرکزی اردکان


قابل توجه دانشجویان عزیز

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/8 3:12 عصر

به‌نام خدا
دوستان عزیز سلام
امروز دوشنبه به‌دلیل عدم دسترسی به اینترنت تا این لحظه ( ساعت 15/15) نتونستم جواب سئوالات رو بدم . انشاء‌اله تا ساعت 5 به تمام سئوالات جواب می‌دم. دانشجویانی که سئوال خصوصی دارند حتماً آدرس ایمیل و شماره همراه رو  اعلام کنند تا بتونم از طریق ایمیل یا ارسال پیامک جواب بدم. در صورتی که با جواب دادن به صورت عمومی مشکلی ندارند در هنگام ارسال سئوال تیک خصوصی را نگذارند.
موفق باشید.


ساعت کاری آموزش کل در روز دوشنبه نوزدهم ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط محمدمهدی محمودی در 89/6/8 4:7 صبح

به‌نام خدا
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند ساعت کاری آموزش کل در روز دوشنبه نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 9صبح می‌باشد.


<      1   2   3   4      >